24 Mayıs 2009

Günün Haylaytları:

-Ders çalışmaya çalıştım.

-Aklımda dönenleri not alayım diye Mete'nin bana hediye ettiği minik kahverengi defterimi buldum. En son İspanya gezisinde bir şeyler yazmıştım, sonra bulamamıştım, çok üzülmüştüm. Buldum sevindim. Kenarına köşesine bazı şeylerden ötürü "fuck off" yazdım, çantama attım.

-Tıkındım.

-Ders çalışmaya çalıştım.

-Topik kustu.

-Ders çalışmaya çalıştım.

-Tıkındım.

-Yahoo maillerimi kontrol etmek için yahoo'yu açtım, solda bir kutucukta "Terminator: Salvation"la ilgili bir şeyler, dolayısıyla Christian Bale'i gördüm, "Tanrım, yarattın, neden kuldan esirgiyorsun?" diye isyan ettim. Pardon, seviyesizleştim!

-Tıkındım.

-Ders çalışmaya çalıştım.

-İşte muhabbet, şamata.

-Tıkındım.

-Ders çalışmaya çalıştım.

-Annemi haklı çıkardım, anca çalışmaya başlıyorum.

-Bir de tıkınıyorum.

-Aklıma İbo düştü sabah, sonra gün içinde bir ara geldi bana sataştı. Mutlu oldum.

-Ama tıkınıyorum.

0 Comments: