16 Mayıs 2009

Harika bir sabaha uyandım (uyandığımda saat 10'du şimdi 11 olmuş, fark etmeden bir saat geçmiş, vay anasını!). Böyle harika bi sabaha uyanmamı sağlayan sabaha ve minik kedi yavrusuna teşekkür ederim. Hazır teşekkür etmeye başlamışken biraz daha edeyim:

Dün, benim için güzel bir okul günü oldu. Günümü güzelleştirenlere (Mete, Uğur, Pınar, Aslıhan Hoca) teşekkür ederim. Eve döndüğümde "Anne, anneciğim, ben geldim, yarın tatile gidiyorsunuz diye akşamımı sana armağan ettim! Hem de canım kuzenim Utku beni Alsancak'a çağırmıştı. Gitmeyeceğim!" dedim anneme (böyle söylemedim tabii). "Manyak mısın sen? Senle ilgilenecek kim, git Alsancak'ına!" diyen hatta sonra beni Alsancak'a götüren anneme teşekkür ederim (sevdiğinden yapıyor, başından savmak için değil, tamam mı?). Sonra, beni Alsancak'ta alan, sıkıldığımı düşündüğü anda "Naber genç?" diye muhabbete tekrardan dalan, eve erken gitmeyim diye "Ayıp edersin!" diye üstü kapalı tehtidler savuran uzun saçlı ama şeker (hahaha!) kuzenime teşekkür ederim. En başta "Lan, dansetmiyorsunuz siz, benim arkadaşlarım olsa, o-hoooo." diyerek kızdığım, fakat sonra laflarımı bana yedirten ve saatlerce birlikte dans ettiğim yazılım tayfasına teşekkür ederim.

Sabahın köründe kalkacak olmasına rağmen gecenin bir yarısı gelip beni Alsancak'tan alan babama teşekkür ederim. Ve dönüş yolunda ettiğimiz tatlı muhabbet için muhabbet perisine teşekkür ederim. Ha, bir de, yarım yüzünü sarı sarı gösteren ay dedeye de teşekkür ederim. Kendimi Nazım Hikmet gibi hissetmemi sağladı gece gece.

Önümde uzun, ödev ve müzik dolu bir gün var. Akşam Damla gelecek (hımmm, kaçtı, dur, 5+3+3+4=15 senelik dostum) film partisi vereceğiz baş başa. (Köpek geldi, balkona çıkma talebinde bulundu, balkon kapısını açtım, geldim, güneşleniyor velet, burnunu sıkasım geldi.) Damla'ya en son "O kadar uzun süredir görüşmüyoruz ki artık seni sevmiyorum. Bir 'Sim' gibiyim, görüşmeyince sevgim yavaş yavaş azalıyor." dedim. O da bana, "Geldiğimde, iki öpüşür koklaşırız yine seversin beni." dedi. İşte böyle bayat (!) bir ilişiki bu da.

Şimdi bir kahve, sonra kendimi günün akışına bırakacağım.

0 Comments: