14 Mayıs 2009

Pınar sıkıştırdı beni, "Bunalmışsın yine Allah'ın belası!" diye. Bunalıyorum ya ne yapalım ne edelim derken gelecek planları yapmaya başladık. Karar şudur: İspanyol koca bulacağım hatta ilan vereceğim "Türk bayan İspanyol eş arıyor! 1988 doğumlu Türk bayan, İspanyol eş arıyor. Türk bayan iki erişkin evlatla (Pınar ve Bora olmak üzere) birlikte gelcektir. Bayanın diksiyonu düzgündür, alımlı ve presentabldır." diye. Bu geyik vesilesiyle zaten yerine yavaş yavaş gelmeye başlayan keyfim Pınar'ın aşağıdaki söyledikleriyle bir kahkaha olarak kendini gösterdi ve iyice tavan yaptı:

"pınar says:
of burada bu kadar sevimli arkdaşların varken sen bi kedi götünü döndü die sana depresyona girdin
pınar says:
oldumu şimdi
Ilgın Ağacı says:
:D :D :D
pınar says:
benim kedim 5 yıldır bana götünü dönüo"

Ehem, bu kadar.

0 Comments: