29 Mayıs 2009

Sevgili Günlük,
Salakçaydı, farkındayım.

Son dersim, son dersim diye öttüm dün, ama yarın benim ek dersim var. Hem de klinik psikolojisi. Bu son dersim, herkesin dersi bitti, benim daha var, öyle ballıyım yani.

Neyse, sabah keyifli başlayan gün, bir anlık öfkeyle bir ara dibe vurdu, sonra yine tavan, ve anneanne ziyaretiyle yine dip, şu anda eh işte.

Anlatayım: Sabah klinik psikolojisi dersinin hemen ardından bizimkilerle çeviri tarihine girdim. Müge Hoca'yı nasıl özlemişim, onu fark ettim. Müge Hoca'nın asistanı olsam, ömrüm boyunca öyle kalsam, gocunmam. Çıktık, arada Deniz'le dans ettik, salsa yaptık kendimizce, Damla (Bayır olan) kıskandı ama gönlünü aldım. Mete ve Doğa'yla birlikte keyifli bir gün geçirdik(gözleme+Agora+La Senza+kitap bakmaca+smoothie), sonra evlere dağıldık. Otobüsteyiz (ben, Doğa), bizim Tuğçe bindi okulun oradaki duraktan (biz ilk durakta binmiştik), iki koltuğa üç kişi sıkıştık Tuğçe inene kadar. Tuğçe indi, Doğa bana bir iki bir şeyler anlattı. O an geyiğe vurdum. Sonra sinirlendim, İbo'nun vakti zamanında şaka amaçlı ortaya attığı geyiklerin gerçek olduğunu hissettim, anlık, sinirledim, gün içinde konuştuğum herkese "Meğer herkes adam olmuş, bir ben olamamışım." dedim durdum, "Onyüzmilyon karaktersiz insan!" gibi cümleler kurdum, sonra geçti, banane lan! Sadece, hayatı kendince çözen, çözümlemelerinden emin olan insanların, durup bir düşünmeleri gerektiği kanısındayım. Ha şimdi okuyanlar "Ne diyor lan bu karı?" diye sorabilirler, haklı da olurlar, konuyla ilgili art alan bilgisi olmayanlar bir şey anlamamıştır muhtemelen. Buraya kustum öfkemin bir kısmını, illa merak ediyoruz diyorsanız özele gelin. He he he. Kimsenin üstüne alınmasına gerek yok ama, onu söyleyebilirim.

Neyse, annemin yanına gittim ilk, ardından annem beni eve bıraktı, gitti. Ben evde Topik'le tepiştim, yorgun düştük, uyuyakaldık. Yalnız nasıl romantik uyuduk anlatamam. İt köpek koynuma girdi resmen, sarıldık uyuduk. Uyandım, işlerim vardı, onları bir yandan yaparken bir yandan msn üzerinden Pınar, Ümit, İbo, Sinan, Berkay, Mete, Çağlar, Damla (Bayır olan) muhabbet ettim. (Şu anda da bir yandan Gizem var öteki hatta.) Bu arada bilmemkaç senelik spor orucumu Sinan'la basketbol oynayarak bozma kararı aldım, belirtmek isterim.

Annem geldi, anneanneme gittik. Asıl dibe vuruş o dakikalarda başladı. Normalde, gidiyorum, iyi olunca sevincimi çığırarak herkesle paylaşıyorum. Kötü olunca köşeme siniyorum. Bugün kötüydü, gözlerini açamıyordu, kan veriyorlardı ve annem, ona bakarak ağladı. Ben de... Annem, anneanneme "Ilgın mezun olana kadar bir yere gitmek yok, ona göre!" demiş bir ara anneannem "Ben artık gideceğim." dedikten sonra. Ben de gittim kadına "Anneanne iki hafta kaldı, mezun oluyorum." dedim. Bunu öğrenince nasıl üzüldüm, dönüş yolunda annemle babam konuşuyor, "Yaprak iyileştirecek onu." diyorlar, ben arkada oturuyorum, sessiz sessiz ağlıyorum. Arabadan inene kadar toparlandım ama fenaydı epey.

Evet, böyle işte. Üzülüyorum, sinirleniyorum, toparlanıyorum sonra. Hasta mıyım? Sanmıyorum, gayet insanım. Güçsüzlük? Hadi len.

Fark ettiyseniz, Torrini'yi değiştirdim. Ne koyduuuuum? Green Day! Green Day'le sanıyorum 2000 senesinde Yaprak aracılığıyla tanıştım tanışalı, gruba karşı öyle bir aşk besliyorum ki anlatamam. Beş sene sonra yeni albüm yapmış adamlar, paylaşayım dedim. Henüz albümü almadım, Fatih (en büyük Fatih!) albümü indirip yolladı, onla yetiniyorum şimdilik, alacağım ama, size mixpod'da bulduğum beş şarkısını koydum albümden. Ve evet, Green Day hala favori grubum. Öz kuzenim beni zevksizlikle suçlayacak bile olsa, var mı Billie Joe Armstrong'dan güzel "f word"ü söyleyen şu dünyada? Bence yok, seviyorum lan!

Yarın ek dersten sonra Doğa'yla Çeşme'ye gideceğim. Pazar veya Pazartesi döneceğim. Sonra sınavlar, şamata derken bir süre boşlayacak olursam blog'u beni affedin. Az sınavım var gerçi, tez ve proje işi bozan. Elimden geleni yapacağım. Yarın marın derken, Cumartesi olmuş bile. Vay be. Ohoo, daha çanta hazırlanacak. Bana iyi eğlenceler dileyin. Biraz eğleneyim, mümkün mü? Yarın iyi olacağım, söz.

0 Comments: