4 Haziran 2009

İspanyolca sınavı mı?

Etrafımdaki bir kısım insan tarafından da dile getirildiği gibi planlı bir kızım. Doğrudur diyorum. Ama kısmen. Planlıyım, planlı olmasa kendi bölümümle ilgili binlerce işle uğraşırken aynı zamanda ÇAP projeleriyle nasıl baş edeyim? Dikkatim dağılmaya fazlasıyla meyilli. Yarım saatlik işi beç saatte yapabiliyorum, o kadar abartıyorum. Bir de bunları yaparken gezmem tozmam gerek. Son yarım senedir edindiğim bir huyum da var: 6 ila 8 saat arası uyumak. (Gerçekten, eskiden 3 saatlik uykuyla günü geçirebiliyordum.) Annem sıklıkla ilgi talep ediyor. Ve daha niceleri! Ne yapayım? Planlı olmak zorundayım, yoksa yetişemem. Belki de yetişirim. Ama yetişemem diye panik yaparım. Yetişemem diye panik yaparsam isterikleşirim. İsterikleşirsem kötü olur. Hem kendim için hem sizin için. Bilen biliyor zaten. İsterik bir Ilgın uzun süre aynı yerde oturmanın yol açtığı bir popo ağrısı gibidir. Hoş değil.

Yalnız çoğu zaman, sebep gerek bu dikkat dağınıklığı olsun gerek manyakça iniş çıkışlarım, planlarıma uymuyorum. Bugün olduğu gibi. Sabah kalktım, 11 civarı. 12 civarı derse başlayıp en fazla 2 saat içinde İspanyolca'yı halledecektim.

(Bu yazı son bilmemkaç saattir beklediğinden zaman aşımına uğramış durumda, lütfen daha sonra tekrar uğrayınız.)

0 Comments: