21 Temmuz 2009

2 hafta olmuş! 2 hafta! 2 hafta sonra yine döndüm buraya. En uzun süreli alışkanlığım diyebilir miyiz? Bilmiyorum. Beni benden çok bilen birçok insan var, onlara sormak lazım.

Sıkılıyorum yine, ne kadar eğlenirsem eğleneyim, orada, içimde, beni daraltan birşey oluyor. Kurtulamıyorum. Hep oluyor. Ama yüzlerce kez tekrar ettiğim gibi sorun değil. Bugün, Saat Kulesi beni hüzünlendirdi. Saat kulesi! İnsaf! Çaktırmıyorum ama. Sorun bakın Damla'ya (Bayır olana), tuvalete gittiğimizde kötü hissetiğimi söylemeseydim çakamazdı.

Alkol bana yaramıyor. Hiç yaramadı. Bir keresinde, birisiyle alkollüyken aklından geçen düşünceler sana ait midir değil midir diye tartışmıştık. O zaman bastırdığımız düşünceler olduğunu söylmeiştim. Şu anda emin değilim. Şu anda bu düşünceler bana ait mi bilemiyorum.

Neyse, şunu bir okuyun; http://www.theugur.com/diger/mim-kitaptan-alinti.html. İşte bu da benimki (Kitaplığıma gittim, bakmadan elimi attım, -Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş/Jose Saramago- geldi, Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş'un 142. sayfasından):

"Ölüm öfke içinde. Ona dil çıkarmanın tam zamanı."

Şimdi benim blog'u okuyup, blog tutanlara paslıyorum işi. Sonra kendimi okumalarıma veriyorum. Bu kafayla okumak... Ha ha ha.

0 Comments: