6 Temmuz 2009

Bugün Dünya Öpücük Günüymüş.
Bir de benim doğum günüm. Ne kadar ilginç, değil mi?

Gece uyumadan önce kendimle konuştum. Konuşma şöyle gelişti:

I: Bugün doğum günüm, eminim rüyamda ananemi göreceğim. Ananemi hiç göremedim rüyamda, öldüğünden beri.
I: Hatırlamıyor musun? Yaprak çok üzülenlerin rüyasına girmezmiş kaybettikleri demişti. Ondandır.
I: Tamam, artık üzülmüyorum.
I: Bok üzülmüyorsun.
I: Görürsün bak, bu akşam ananemi göreceğim rüyamda.

Göremedim. Tersine abuk sabuk kabuslar gördüm durdum. Bir kısmını hatırlamıyorum. Hatırladığımı da yazmayacağım. Kötüydü çünkü.

Yalnız bunları yazarken aniden vurdu, ananem öldükten sonra onu bir kez rüyamda gördüm sanırım. Unutursun ya rüyayı sonra aniden hatırlarsın. Öyle oldu... Gördüm, ancak kötü gördüm. Ondan itmişim gerilere heralde.

Ya neyse! Bugün benim doğum günüm! Bir de Dünya Öpücük Günü... Öptüm hepinizi...

0 Comments: