31 Temmuz 2009

Bugün içimden hiç yazmak gelmiyor. Bugünü sevmiyorum.

Aslında, sabah yağmurun sesiyle uyanmak epey hoşuma gitmişti. Yağmur damlaları acele acele vurdular yere, "Evet beyler, vaktimiz az, ıslatabildiğimi kadar ıslatalım." diyor gibiydiler. Biraz dikilip gülümsedim salak salak. Sonra yine uykuya daldım, dalmaz olaydım. Bir rüya, belki kabus, ne emin değilim, gördüm: Kep törenindeyiz, fakat farklı bir yerdeyiz, farklı bir organizasyon var. Ve ben koşturuyorum. Birinin peşindeyim, bulmaya çalışıyorum ama kişi benden kaçıyor sürekli. Bilinçaltım benimle alay etmekte sanıyorum. Sağolsun.

Sonuç: Berbat hissediyorum.

Kalktığımdan beri deli gibi şiir okuyorum, sürekli gözlerim doluyor. Tuhaf.

Yine geyiğe vuracağım o yüzden, evet evet, bu satır değil öteki satırdan sonra saçmalamaya başlayacağım. Hazır mıyız? Bakalım:



"Eğlenelim Öğrenelim: Mini Maceralar Serisi: Simon Bolivar

Ilgın odasında, yatağına uzanmış, bazı bazı yaptığı gibi, tavanı izliyordu. Yine düşüncelere dalmıştı, ancak bu düşünceler bir başka hikayenin konusu.

Ilgın bir arkadaşından arama bekliyordu. Arkadaşıyla bir kez daha çeşitli planların üzerinden geçeceklerdi, ancak bu planlar bir başka hikayenin konusu.

Bir 15 dakika kadar sonra telefon çaldı. Ilgın telefonu almak için odasından çıkıp salona yöneldi. Geç kalmıştı, babası telefonu ondan önce açmıştı.

Baba telefonu vermek için Ilgın'a doğru geldi. Ilgın gayriihtiyari sordu babasına: "Kim?" Oysa arayanın arkadaşı olduğundan emindi, ki bu düşüncesi ilerleyen dakikalarda doğru çıkacaktı.

Baba, bir an bile düşünmeksizin cevap verdi: "Simon Bolivar." Ardından telefonu Ilgın'a verip uzaklaştı.

Ilgın arkadaşıyla konuşurken ve konuşma sonrasında düşündü: Babası neden arayanın Simon Bolivar olduğunu söylemişti. Neden kullandığı isim Che Guevara değildi veya azıcık daha inandırıcı olması adına neden Hugo Chavez dememişti?"


Yalan lan. Çok gülmüştüm ama... Babam bazen ortaya çok saçma şeyler atabiliyor. Genel anlamda, insanlar babamı ciddi bir adam olarak biliyorlar. Tanıdıkça anlıyorlar, adam deli. Olsun, ben babamı çok seviyorum.

Yalnız ben yine ne saçmaladım.

0 Comments: