4 Temmuz 2009

Buradan herkese sesleniyorum: Kontörsüzüm! Cevap atamıyorum o yüzden, affedin beni.

Dün bir anda gaza geldik babamla film izlemeye başladık. "Eagle Eye" izledik, işte bildiğin aksiyon, macera. Bir olayı yok yani. Yalnız o Shia Labeouf değişik bir varlık, hani izle izle izleyesi geliyor insanın. "Eagle Eye" idare ederdi de sonra Shia izlemek uğruna "Transformers" izledim. O kötüydü epey, biliyordum kötü olacağını, da Shia... 86'lıymış, alsak bana olmaz mı? Bak, ne güzel çocuk:



Ne kadar da cıvıdım değil mi? Düne bak, bir de bugüne bak. Pınar bizde de... Güne şımararak başladım. Mesela şu anda dondurma koyuyor bize, ehe ehe.

Bu kadar... Şimdilik.

3 Comments:

Adsız said...

Megan Fox'la birlikteymiş be Ilgın'cım... Benden duymuş olma da, şurdan duymuş ol:

http://www.nydailynews.com/gossip/2009/06/29/2009-06-29_have_megan_fox_and_shia_labeouf_transformed_into_a_true_couple_now_.html

ILGIN said...

oha
o zaman hiç şansım yok

Adsız said...

Ne?! Bi' güldürme be beni!.. Asıl onun hiç şansı yokmuş ki senin gibi birini tanıma şerefine nail olamamış, o yansın derdine :) Kötü haberi veririm ama böyle de gönül alırım... :) Neyse, sevgiler, kendine iyi bak!