27 Temmuz 2009

Hayatımdaki pişmanlıklarımdan biri de Cem'in aklına uyarak, eve dönmek üzere girdiğim metro istasyonundan çıkıp bir koşu Burger King'e uçup akşamın 11 sularında Steakhouse menü denemek oldu. Eğlendik, epeyce, kafam yine uçmuştu o sıralarda, iyi geldi bu sapık tıkınma deneyimi. De ölüyorum sanırım. Steakhouse da güzelmiş hani. Ben de hayvanım.

Cidden, iştahım fena halde açıldı. Burger'a uğramamızın iki saat kadar öncesinde İbo'yu kolundan tutmuş Waffle'cı Akın'a sürüklüyordum. Evden çıkmadan da dolma yemiştim. Öğk, sanırım birazdan KUSUCAM! ("Kusacağım" çok yapay durucaktı :))

Sızıyorum, iyi geceler!

2 Comments:

alperowski said...

hiç şaşırmadm yahu az bile yemişssn sen o gün normalde bu kdr az yemezsn noldu annecm rejim mi yapıosn :D:D

Adsız said...

hayatın yalan ki.