29 Temmuz 2009

Öncelikle; kuzenim ve bir takım yazılımcı arkadaşlara bir kez daha lanet ederek başlıyorum kaydıma. Meltem Hanım'ın da dün dediği gibi "Niçin daha erken aynı ortama sokmadınız bizi daha önce?". Ha?

Sonra, kaydımın asıl amacına yöneliyorum: Şu yukarıdaki fotoğrafa bakın bir. Ben bakıp bakıp gülüyorum. Güldükçe de düşünüyorum, neden kızlar saçlarıyla bıyık yapıp fotoğraf çektirme eğilimindedirler? Bu konuyla ilgili daha önce yapılmış araştırmaları bulabilmek adına "google"da biraz araştırma yaptım. Tahmin ettiğimin tersine bir tane bile yazılı kaynak bulamadım. Ben de kendi araştırmamı kendim yapayım dedim.

Freudyen yaklaşımı benimsedim ve veri toplamaya koyuldum. Msn listemdeki kimi kız arkadaşlarıma "Neden saçından bıyık yapıp bıyıklı fotoğraf çektirirsin?" diye sordum. Öğrendim ki kimsenin öyle bir eğilimi yokmuş. Meğer o eğilim bir tek bana aitmiş. Dedim ki en iyisi kendime Freudyen yaklaşayım. Ona da üşendim. Sonuç olarak yine dişe dokunmayan bir kayıt.





YANİ; kendimi geyiğe vurarak beynimi eritiyorum. Beynimi eriterek kendimi düşünmekten alıkoyuyorum, düşünmeden daha iyi.

YOKSA; nothing's fine, I'm torn. Ama olsun, eğleniyorum.



Gizem, sen 21 yaşında, taş gibi ama çok kötü bir kızsın, ayrıca seni seviyorum.

A-aaa.

1 Comment:

Gorgi said...

Bıyıkların dişi çehresinde duruşu, bıyıklı foto çeken kişinin aslında her genç kızın hayatlarının bir döneminde telafuz ettiği bir cümle olan "Keşke erkek doğsaymışsım." merakının bir yansıması olabilir. Bıyık dediğin güzeldir, kaytan bıyıklara bulaşan ayran gibisi yoktur.