31 Temmuz 2009

Pek meyveli bir kayda hoşgeldiniz!

İbo pazartesi gidiyor diye çılgın haftasonu planları yaptık. Bu akşam dışarıdaydık berabercene, alkol almamaya karar vermiştim geçenlerde ama canım mojito çektiğinden hooop söyledim bir tane. Baktık hava sıcak, Çağatay'ın da evde kafa olası var, toplanıp İbo'ya gittik. Orada "Idiocracy" isimli filmi izledik. Bana sorarsanız "OMFG", "I was like..." Amerikan gençliğine "bariz göndermeler" yapan, entelektüellerin "Bu dünyaya çocuk getirilmez." klişesine güzelce bok atan pek komik, pek neşeli bir filmcağızdı. Epeyce güldüm, epeyce beğendim. Filmin sonunda 15 çocuk yapma kararı aldım. Ne var lan? Entelektüelim tabii!

Eve geldim, gelir gelmez bir blog yazayım, bir takibinde olduğum blog'lara bakayım dedim. Meltuş'un kaydını okudum, mutluluk duydum. Ben seviyorum blog takip etmeyi, karşılıklı blog'larımızı okuyup birbirimize sataşıyoruz, eğleniyoruz, biz de eğlenelim diyecek olursanız göz gezdirin derim ben de size. (http://thenyks.blogspot.com/)




Geçen sene bugünü net ancak bulanık bir biçimde hatırlıyorum. Geçen sene bugün "zona" idim, geçen sene bugün delirmemeye çabalıyordum. Geçen sene bugünden iki hafta sonra İngiltere'ye gidecektim, 5 kilo alıp geri gelecektim. Geçen sene bugün üzerinden bir sene geçtiğine inanamıyorum. Aklımdan geçenlerle olanların asla tutarlı olmamasına da inanamıyorum. Geçen sene bugün üzerine şu anda bu halde olduğuma inanamıyorum. İnanamadığım ne çok şey varmış, inanamıyorum.



Onca şiir okumadan sonra bugün bir şiir yazdım, hehe. Fakat paylaşmayacağım, kendimi hazır hissetmiyorum, hehehehe!

Son olarak da şunu paylaşmak istiyorum:


0 Comments: