23 Temmuz 2009

"Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you"
Diyor ya Bryan Adams, nasıl yalan söylüyor insafsız! Bir kez kimse kimse için kalbini kırmaz. Ben yapardım, eskiden. Artık ben de yapmıyorum. Asıl herkes kırılacak diye bir takım duvarların arkasına gizleniyor. Hepimiz, çeşit çeşit savunma mekanizmaları geliştirmişiz. İşe yarayanı var yaramayanı var, yine de kullanıyoruz. Tabii bu arada hayatı kaçırabiliyoruz. Kırılma korkusu, cesaretsizlik, kendini koruma içgüdüsü... Motivasyon her ne olursa olsun bir takım önlemler aldığımız gerçek. Hepimizin kendi seçimi, kim ne kadar dil dökerse döksün, herkes kendi bildiğini yapacaktır. Bir kez yapımız öyle. Bunu da hepimiz biliyoruz.
Bu şarkı gerçekçi değil, ama güzel... Pınar'la ayrılık şarkımız :) Dün yine duydum şarkıyı, şimdi onu koyacağım, dinleyip duralım diye (Bulamadım lan, yerine Here I Am koydum). Yalnız mixpod bitik, Uğur imeem önermişti ama onun da şifresini unuttum, arkadaşlar da şifre hatırlatma maili atmadıkları için mixpod'da yeni bir liste yapmaya karar verdim. Onun dışında bir yığın okumalar...
Bugün özel bir gün... Bugün en uzun süreli arkadaşım, Damla'mın doğum günü. Doğum gününde bir arada değiliz. Yaz okulunda arkadaş, sınavlarına çalışıyor. Dersler daha önemli çünkü :) Diyeceğim şu ki zaten bu saatten sonra keskin tarihlerin önemi yok bizim için. Zaten bu saatten sonra bir ömür boyunca kutlanacak doğum günleri ve bir yığın zımbırtı olacak. Doğum günün kutlu olsun bebek, seni seviyorum. Ve evet, amacım seni ağlatmak :)
Bu kadar. Hell yeah!
Cansen, devlet gibi karısın! Aldığım en güzel iltifat!!

0 Comments: