1 Ağustos 2009

Bugün saçlarımı kestirdim. O kadar.

1 Comment:

Adsız said...

İlk önce "sıhhatler olsun" (???!)deyim sana... Ay gülme yaaa, kızlara ne diyorlardı bilmiyorum ki saçlarını kestirdikten sonra. Dur bekle, anneee!!! :) Duymadı, hay aksi... (Yazarak bağırdığımdan olsa gerek?) Neyse, görmedim ama eminim ki yakışmıştır sana, güle güle kullan. O değil de, ben asıl şundan dolayı "rahatsız etmiştim" Ilgın'cım: az önce enteresan bir tesadüf oldu, izlediğin bloglar bölümünden diğer bloglara şöyle bi' göz atarken little wild girl'ün blog'unda iken "i want every summer to feel like the beginning of summer"lı kısma geldiğimde kendi kendime dedim "Ulan -evat ulan dedim ve hatta 'evet'e de evat dedim, seviyorum n'apayım! :)- ulan bi' yerlerden tanıdık gelecek ama, şarkı sözü müydü, bi' filmde mi geçiyodu...yazın daha başlamadan bitme hissiyatı falan... Du' bi' de yorumlara bakayım derken nihayetinde senin yorumunu görünce düştü jeton!.. Ben de ilk o vakit sen öyle yazınca anadilimizdeki herhangi bi' blog'tan falan bahsediyorsun sanmıştım, insan bi' anda o bahsi geçen cümlelere İngilizce olarak rastlayınca garip oluyo! Ya da farketmez Türkçe'de olabilirdi ve yine garip olurdu ama yabancı dilde bi' de 'translation' süreci girdiğinden devreye, hah öyle işte!.. Hatta ben, asosyal ama geveze bi' insan olduğumdan, yani muhabbet açı -muhabbete aç deseydik? :)- olduğumdan senle paylaştığım yetmiyomuş gibi gidip bi' de o kıza olayı İngilizce olarak aktaracağım sanki b.k varmış gibi çok afedersin... :) Gerçi, anadilimde bile toparlayamadım ya, bakalım İngilizce'de nasıl duracak? Bakarsın daha iyi durur, valla olur mu olur!.. Neyse, off, uykum var, kahvaltı etçem daha... E, biz de böyle: tersine yaşıyoruz da hayatı, güneş batınca da çıkıyorum tabutumdan, hiii vampüüür VADAAA!!! Öyle.