30 Ağustos 2009

En Politik Yazım Böyle Olsun:

Alt kayıtta "En çok da gözlerini beğeniyorum bebeğim." dedim ya, çağrışımlarla çalışan çöplük beyin (Meltem, huhuuu!) çalıştı yine: 2007 seçimlerinde ilk kez oy veriyoruz, heyecanlıyız. O yaz da bir program vardı, adı neydi hatırlamıyorum ama içeriği şöyleydi: Zeki ama çirkin çocuklar güzel ama salak kızları zeki, kızlar da çocukları sosyal yapmaya çalışıyordu. Öyle bir sancıydı işte. O programdan etkilenmiştik epey, seçimler de var, bir geyikler döndü sormayın ikisinin birleşiminden: "Ben oyumu Genç Parti'ye vereceğim çünkü Cem Uzan'ı çok çekici buluyorum. En çok da gözlerini beğeniyorum." diyip cıvıyordum boyuna.

Hatırlıyorum da Damla'yla Karaburun'daydık oy verdiğimiz günün sabahı. Şehre döndük oy vermek için. Ateşli gençlik!

Ah Karaburun!

2 Comments:

Gorgi said...

Oha, çok salak bir programmış. Cem Uzan da çok salaktı... Ama en geyik başbakan adayıydı be! Açın kapıları pencereleri, Cem Uzan geliyor!

The Nyks said...

Çöplük beyin mi dediniz? Buyurun, benim! Ha, biraz da sizsiniz! =))

Wall-E ye olan sevgimi de aklıma gelen çağırışımlardan dolayı söylemek zorundayım. Aksi halde bu gibi salak televizyon programları sonucunda yaşamak istemediğim bir dünyanın gidişatından bahsetmemi izah edecek başka bir çağrışım bulmak zorunda kalırdım.

Kızlar kreşe başlayan birer n00b, erkekler de birer nerd idi o programda! Bizler de karınlarımız ağrıyıncaya kadar gülüp, gidip dışarılara bir yerlere ( tamamen karın ağrısından ) kusuyor ve ülkeyi çöplüğe çeviriyorduk....

(Düşünce TV'imden özet geçmeliyim! Cümlelerimin neden bu kadar uzun ve anlaşılmaz olduğunu bilmek isterdim! Ah! Ah!)

Not: En politik yazım böyle olsun dediğin için cümlemin sonuna nokta nokta nokta koydum! =) Kendimi biraz zor tuttum açıkçası çünkü az önce paylaştığım türkü'nün fena gazına gelmiş bulunuyorum. =)) Son söz olarak da hemen hemen bütün siyasilere senin Karaburun sahiline benzettiğin babam the kuntakinte ve zaptiği züptek kişileriyle çekilmiş fotoğrafı postalamak istiyorum. =)) Nasıl? ;)