21 Ağustos 2009

Hayır, nereden esti onu bile bilmiyorum.

Misafirliğe gittik bu akşam, tanıdığın oğlu diyorum ya, o oğlan Tunç, Hacettepe diyorum ya, meğer ODTÜ'ymüş kazandığı, cümleyi baştan toparlamak gerekirse: Tunç, ODTÜ Elektrik Elektronik kazandı, onu yolcu etmeye ve başarısını kutlamaya gittik onlara. Tekilamızı aldık gittik hatta, meğer Tunç akşamdan kalmaymış, shot partisi bir kısım iptal oldu. Olsun dedik, muhabbet şamata da hoştur. Annem bir ara Nilgün Teyze'ye bir fotoğraflar göstermek istedi facebooktan, Tunç getirdi laptopını. Derken laptop benim kucağa geçti bir ara, bakalım bakalım yahoo maillerimizi kontrol edelim dedim ben de. Açtım maillerimi ne göreyim. Pek sevdiğim hocam, Müge Hoca'mdan bir mail: Çevirilerim yayınlanmış tercümanlık öğrencilerinin büyük kısmının bildiği önemli bir dergide (ismini neden vermiyorum bilmiyorum). Bu kadar güzel bir haber olabilir mi acaba? Cidden, çok sevindim. Çok mutlu oldum, çok heyecanlandım. Hiç beklemediğim bir anda böyle bir haber... Oley!

Gece muhabbetimiz de pek hoştu. Dönüş yolu da pek keyifliydi. Açtık romantik radyo (behöy), pencerelerimizi de açtık, ben önü kapmıştım, başımı babamın omzuna koydum, öyle huzurla geldik. O ara Gizem de pek huzurluymuş, benimle onu paylaştı. Cansen desen benden çok heyecanlandı. Manyak bir yığın insan :)

İŞte böyle, sanırım bu gece için söyleyeceklerim bu kadar. Saat 3'e gelmiş. Uyumalıyım bence. Güzel hisler, özlemişim. Olleyy!

0 Comments: