9 Ağustos 2009

Olur da birinizin boşta 30.000 doları vardır, birine iyilik yapayım diye geçiriyordur o kişi içinden... O kişi bana bunu: http://www.privateislandsonline.com/isla-gatun-panama.htm satın alırsa sevinirim. Hem de çok. Öyle çok sevinirim ki bir daha hiç üzülmem.

Yarın, bizimkilerle toplaşıyoruz ve 4 günlük bir maceraya çıkıyoruz. Mete bizi "gemi"lerinde (mübalağa ediyorum elbet) ağırlayacak. Yazacak fırsat bulursam eğer, neler oluyor, neler bitiyor paylaşırım. Bulamazsam, ben 4 gün yokum. Zaten tıkanmışım, görüyorsunuz. Dönüşte deniz maceralarımı anlatırım. Falan filan.

Çok iş var! Bu kadar.

2 Comments:

Neverland said...

21 kişiyiz ya da 23 kişi değil miyiz zaten kızım :) Kendi aramızda toplaşıp almayacak mıydık yahu ?
Bu arada size iyi eğlenceler bakalım :)

alperowski said...

aaaa önceden söleseydn ya bana ama dur şimdi ben isveç biletimi iptal edip adayı sana alıorm ama ilk 2 yıl ben yaşıcam yanına da istediğim 3 şeyi alcam snr naparsan yap adanı olur mu?