25 Ağustos 2009

Vay be... Oğluş dedik, İspanya'da bir hafta boyunca annelik ettik, adam çekti gitti! Neymiş, İsveç'miş, yüksek lisansmış!

Da, şaka ediyorum tabii ki. Gelecek dediğimiz olay epeyce önemli olduğundan kimsenin kararına, çizdiği yola müdahele etmeye hakkım yok elbet. Yine de, üzülüyor insan. Ya Alper! İşte böyle! Dönüş yolunda ağladın mı acaba?

Mete'nin blogunu okudum, onunda arkadaşı gidiyormuş. Çok ard arda yazmışız, hayrola. Cidden, ayrılıklar çok, ne bileyim, çok gıcık! Gıcık, başka da kelime yok. İçimde bir huzursuzluk var. Peh.

Bugün, biraz maceralıydı, başımda bir ağrı var, sormayın! Bu migren...

LAN! Sus artık! LANET KARI!

5 Comments:

Adsız said...

benim de tanıdığım bi ton kişi yurt dışına gitti yaa kimse özlemiyo mu kendi şehrini acaba...

ILGIN said...

Erim?

Adsız said...

Yok Ilgın'cım ben değildim ama arkadaşa katılıyorum ben de şahsen İzmir'imi bırakıp bi' yere gidemezdim sanıyorum, gitmedim de nitekim. Otur otur o yüzden bi' milim ilerleyemedik ki zaten, o ayrı!.. :)

Erim

alperowski said...

anniş ya walla özledm seni hemde çok.. o deilde ne zaman geliosn sen uğurda gelcek ztn beraber kopmaca :D artı buranın kahvesi mükemmel yani bilgine..(Arada msne gir adam ol)

sevgiler
oğluş

ILGIN said...

sabahın bir körü sesini duymak pek bir hoş!