4 Ağustos 2009

Yazmayalı 3 gün oldu, farkındayım.
Yazmadığım gün sayısı arttıkça bu yazmama durumunun uzadığının da farkındayım. Genelde öyle oluyor. Aslında yazacak şeyler var. Anca oturabiliyorum başına bir iki satır yazabilmek için ama fazlasıyla yorgunum. Bu yorgunluk nereden geliyor bilmiyorum.

İbo'yu yolladık İstanbul'a, haftasonumu onunla geçirdim gidiyor diye. Bu defa iyiden iyiye hüzünlü bir veda oldu. Özleyeceğim domuzu.

Sonra, bugün Aslıhan Hoca'mızla dışarı çıktık. Dünya tatlısı kadın, pek bir seviyorum. Hocamız ayrıldı, ardından Alper'le Alsancak'ta yürüyüş yaptık. Konuştuk, açıldık, dertleştik falan filan. Keyifli vakitlerdi doğrusu.

İşte bu kadar...

Son üç gündür yazdığım tek kayıt bu olduğundan, birazdan bir kayıt daha yayınlayacağım ve o kayıtta okuduğum İngilizce şiirlerin etkisinde kalarak yazdığım tuhaf şiiri paylaşacağım. O da sırf Mete sevdi diye haaa. Yoksa utanırdım koyamazdım. Yine utanıyorum ya. Ben "Confessional" bir şairim, he he he!

Allah benim belamı versin.

2 Comments:

Gorgi said...

Sevdim tabi, sevmeyen de gelsin beni bulsun konuşalım. :D

Gizem said...

salak! benide gördün alsancakta! o anlamsız gününe mana yükledim 30 sn.'de olsa!