5 Eylül 2009

Ey, ey, ey!

Geziyorum! Hıhı, evet. Neler yaptım? Şimdi, ilk önce, dün, Pınar'la Viaport'a gittik. Orada pek bir olay yoktu ama eğlence, şamata geçti gitti işte. Sonra Pınar beni otobüse bindirdi. Kadıköy'e doğru yol aldım. Kadıköy'de İbo beni karşıalaycaktı. Yalnız, berbat bir otobüs yolculuğu geçirdim. Kendimi yabancılaşmış hissettim. İstanbul'dan nefret ettim. Yine de, yol üzerinde, anlık bir Boğaz görüntüsü yakaladığımda büyülenmeyi başardım. Kadıköy'de indim, İbo beni 15 saniye içinde buldu ve kendimi huzurla İbo'nun kollarına attım. Kadıköy'den vapurla karşıya geçtik ve Beyoğlu'na gittik. Beyoğlu'nda Mete'yle buluştuk. EVET! Artık İzmir'de görüşmüyoruz İstanbul'da buluşuyoruz. MANYAĞIZ BİZ! Bir takım problemlerimiz var. Ehem. Mete'yi beklerken kendimi tramvay önüne atıp fotoğraf çekmek istedim bir an. Ama ben Ara Güler değilim ki! İlerleyen saatlerde Yaşar'la buluştuk. Tıkındık. Bir mekanlara geçtik. İçtik. Yaşar'ın sevimli sevgilisi Sema geldi. Başka mekana geçtik. Muhabbet şamata. Gece eve döndük.

(Bu ne lan! Yazmak olsun diye yazıyormuşum gibi hissettim!)

Gelelim bugüne: Bugün, sabahtan Mete'yle buluştuk. Sonra Akmerkez'e gidip Alevtorrik'le buluştuk. Hatun resmen hayatını kurmuş burada. Huzurlu, keyifli yuvarlanıp gidiyor. Akmerkez'den Boğaziçi'ne girdik. Çılgın Ekonomi'liler olarak Boğaziçi'nde pozlar verdik. Boğaziçi'nden taksiye atlayıp Bebek'e geçtik. Starbucks'ta oturduk. Bebek'te üç beş tur attık (Allah belamı versin!). Ardından Emirgan'a geçtik. İbo ve Mete nargile takıldı. Orada tıkındık, muhabbet yine. Benim karın ağrımın tutması üzerine eve dönme fikri oluşmaya başladı kafamızda. Nasıl olsa yarın gezeceğiz, tepineceğiz, bari dinlenelim dedik. Ve ver elini ev. Geldiğimizden beri bir takım işlerle uğraşıyoruz, film izleme girişiminde bulunduk ama başarılı olamadık. Herkes kendi (You're just too goood to be trueeeee.......) köşesine çekildi, müzik, yazmaca, sohbet... (I LOVE YOU BABY!!!) Şimdi sizlerle bazı fotoğraflar paylaşacağım. Hadi bakalım:

Bebek Starbucks'ta ölü bir kız.


Fatih Sultan Mehmet Köprüsü var ya...


Oha! Boğaziçi resmen!



Biz maymun değiliz!


Good Morning İstanbuuul!


CSI: Istanbul


Fotoğraflardaki bozulmalardan ötürü sizlerden özür diler, gözlerinizden öperim! (Üstüne dıklarsanız daha güzel görüntüler elde etmeniz mümkündür diye düşünüyorum, hayırlısıylan!)

0 Comments: