4 Eylül 2009



Hayat neden güzel biliyor musunuz?

Hayat güzel çünkü bir saat öncesinde Adnan Menderes'te migren ağrınızla yerlerde sürünürken, bir saat sonra tepeden İstanbul'un güzel ışıklarını görüp ansızın kendinize gelebiliyorsunuz.

Bu ışıklar gözlerinizin dolmasına yol açıyor. İşte bundan hayat yaşanası. İşte bundan, neyi kendime sorun edersem edeyim bir türlü nefret edemiyorum hayattan. (Heygirl! Yaşamayı seviyorum! Hahahaha)

Pınar'la hasret gidererek geçirdim vaktimi şu ana kadar. Bir de Bora'yla msn üzerinden muhabbet ederek. Bora Tarragona'da. Aman tanrım! Ne macera, ne heyecan! Dün bize birkaç fotoğraf bile yolladı oralardan. Bakın:

Ha, bir de Pınar'ın manyak kedisi sürekli pusu kurup bacağıma saldırıyor. Sevimli ama yaratık. Ben kedilerden çok hoşlanmam, bunu sürekli mıncırmak istiyorum, o beni sürekli dişlemek ve tırnaklamak...

Evet, İstanbul maceralarıyla devam etmeyi umuyorum sevgili blogcolar.

0 Comments: