1 Eylül 2009

Vayt vayt vayt! Alevtorrik Hanımlar da yorumlar yaparmış! Bak seeeeeen! Ben gizli okuyucularımdan biri sanıyordum bayanı, artık varlığını ortaya çıkarmaya karar vermiş. Topişko! Yalnız, şaka maka, özledim zilliyi. Hop dedi, gidiverdi, hayatını kuruverdi. Eşşekkafalıbok! Neyse, biricik Cenıfır'cığıma bu kadar hakaret ettikten sonra günün anlam ve önemine geçelim:

Bugün, dünyanın en "kıltor" insanının doğum günü. Çok yıl önce bugün (86'lı olduğundan birazcık yaşlı ablacığımız) Pıntar Mantar dediğimiz, sevimsiz mi sevimsiz, lanet mi lanet kız dünyaya gelmiş. Çok yıl sonra, bu kız, Ilgın ve Bora dediğimiz, dünyanın en bombastik ikilisinin başına musallat olmuş. Zavallı Ilgın ve Bora, bu kızdan bıksalar da, korkularından hiç seslerini çıkaramayıp (korkuuuun, Pınar'ın zulmünden korkuuuun!) ona katlanmaya devam etmişler. Şu anda ise, Ilgın'cağız korkusundan bu uğursuz kızın doğum gününü kutluyor.

Oh! Bugün hakaret günümde miyim, neyim? Anlayamadım! Böyle işte, bizim Pınişko'nun doğum günü bugün.

Hım, neden cıvıdığımı anladım. Sanırım ciddi şeyler yazacak olsaydım ağlamaya başlayacaktım. Aklımdan geçenleri cümleleştirmeye çalıştım az önce, gözlerim doldu, bildiğiniz Ilgın. Ardından bir yığın görüntü. Vay be! Neler neler olmuş, bitmiş, yaşanmış. Vay be, lan!

Aklıma ne geldi: Pınarla oturuyoruz gözlemecide. Yemeklerimizi söylemişiz. Ben yine şaşırtıcı bir biçimde koca gözleme tabağını bitirip Pınar'ın kumpirine sarkıyorum. Pınar aniden konuşmaya başlıyor:

"Seninle çok mutluyum, Ilgın," diyor, "bir bakıma tamamlıyoruz sanırım birbirimizi. Ben delirdiğimde sen beni yumuşatıyorsun, sen hüzünlendiğinden ben seni toparlıyorum."

Diyeceğim o ki; "Dostlar için an' lar yada ömürler sonra yine buluşmak kaçınılmazdır. (Richard Bach/Mavi Tüy)"

6 Comments:

Adsız said...

O halde sıradaki parçamız (parça???!) doğumgünü çocuğu için gelsin :) Bu arada İSP101'deki sıra arkadaşım Pınar'dan bahsediyorsundur umarım, yoksa laubali kaçacak öbür türlü parça marça yollamak tanımadığım bi' Pınar'sa :) Alev'e de selamlar! Hatta oldu olacak başlamışken tüm İSP101 tayfasına (tayfa???!) Lisset Hoca'ya falan da selam göndermeli ama değil mi? Şaka maka güzel bi' dönem olmuştu benim için 2006'nın güz dönemi, sırf İspanyolca'yı odak alarak söylüyorum bunu tabii :)

Erim

ILGIN said...

hehehe, İspanyolca'cılardan bahsediyorum, şarkı gönderebilirsin yani =)
Hangi şarkı?

Adsız said...

Yok len geyikti o, şarkı markı yok size dağılın! :)

E. (Bundan sonra yazacak olursam E. diyeyim ben ya, uzun oluyo' öbür türlü Erim Erim, hatta bay E :)

Adsız said...

Amma güzel şeyler yazmışsınız benim gibi lanet bir kız için :D :D

Burası İstanbul, bugün doğum günüm, Dünya Barış Günü'nde yağmur var. Tanrı barış adına tüm kirlilikleri dünyadan arındırmak için Domestos döküyor sanki dünyaya :D Ben de bu bir işaret olmalı diyerekten kendimi mutlu ediyorum ama yine de 24'ten gün aldım ne yazık!

Pintar Mantar Çantar

ILGIN said...

ha ha ha
o zaman hepimize imagine gelsin, hatta geliyo, ne zaman bu sayfayı açsanız geliyo!

Gorgi said...

Kıltor insan iyi ki var.

Pınar'la birbirinizi tamamladığınıza dair hikayeyi hatırlıyorum. Aklımda, senin bu diyaloğu bana heyecanlı ve yeni keşfettiğin süper ilginç bir şey olarak anlattığın çok net bir görüntü dizesi var. Hatta bunu yine gözlemecideyken anlatmıştın bana, yanımızda Pınar da vardı. Sen anlatırken o sakin bir şekilde gözlemesinden bir parça kesiyordu.

Yoksa kantinde miydik? İki defa anlatmış olabilirsin. Ya da benim hafıza çöplüğe dönmüş birbirine karıştırıyor olay ve mekanları.