28 Kasım 2009


Dolaplı oda dediğimiz odanın tuhaf, karmaşık tavanı. Özge bir keresinde bu odaya "MTV Cribs'deki Mariah Carey odası" demişti, gülmüştüm. Ortası epeyce geniş olduğu için yatması çok zevkli oluyor ama tavan rahatlatıcı değil. Ne bileyim, biraz kafamı bulandırıyor. Tavan lan bu, tavan!
Mete'yle taze konuştuk (o sırada Owl City-Fireflies dinliyordum -Mete sağola), ben hep "Gevur olsaydım da İzmir'e turist gelseydim keşke." diye düşünürüm, bunu konuştuk işte. Bana nedense herkes böyle bir düşünce geçirmiştir kafasından en az bir kere gibi geliyor. Mete'ye ilginç geldi. Benim merak ettiğim kafasından bu düşünceyi en az bir kez geçirmiş kişiler kimler? Tabii okuyan bir avuç insana (bunu yineliyor olmam ne göstergesi :) yöneltilmiş bir soru bu. Neyse.
Bugün aman sabahlar olmayacak. Oley!

1 Comment:

Gorgi said...

O odaya girmekten çekinirdim. Ne de olsa içeride bir ailenin tüm kıyafetleri ve iç çamaşırları vardı. Tepki çekebilirdim! Sonra bozdum, tabi, yere bile oturdum. Gerçi... >=D Neyse neyse... Ailenin biricik kızına alelade sarkmayayayım. =P