5 Kasım 2009


Sabah okula geliyorum, gözetmenliğim var, hoca erken gelin demiş, erken çıkmışım yola, ototbüsteyim, okula az kala bir kız gördüm, aman tanrım nasıl da güzel bir kız! Tamamen erkeklerden hoşlanan bir insan olaraktan (tersini iddia eden bir takım zibidiler çıkabilir :) epeyce etiklendim kızdan. Suratında bir gülümseme, yürüyor, muhtemelen okula doğru, çünkü okul üniforması giymiş. Kırmızıda mı ne durduk o ara, kıza bakabildim bir süre, etrafından bir yığın insan geçti kızın, kimse de dönüp bakmadı. Ben küfür ettim insanlara. Dedim, "Baksanıza! Şu gülümsemeye bakın hele! Geri gülümseyiverin siz de! Eminim gününüz olduğundan daha güzel geçecek!" Kimse dönüp bakmadı.

Neyse, ben neşeliydim genel anlamda bugün. Kızın gülümsemesi etkili demektir. Sonra fark ettim ki gözetmenlik dünyanın en sıkıcı işiymiş. Düşünsenize, iki saat boyunca tek yaptığınız şey zavallı yavrucakları izlemek. Bir deneme yaptım, göz göze geldiğim öğrencilere gülümsedim bazı bazı. Gülümsediklerim pek "of"layıp "puf"lamadılar. Benim gülümsemem etkili olduysa da ne mutlu bana.

Kıssadan hisse: Güne gülümseyerek başlıyoruuuuuz.
Foto: Ilgın
Model: Doğacan


2 Comments:

Meltem said...

İlk kendine gülümse aynada! Göreceksin binlerce yüzde yansımanı! Annem söyler,durur. Hatta doğum günüm için de bunun 1000 parçalık yap-boz'unu almışlardı. Pek etkilidir. Pek keyiflidir. Pozitif olmaktan güzel birşey yoktur ki! :)))

Gorgi said...

Güzellik, görmesini bilen içindir kuzu. Güzel gözlerin var senin.