28 Aralık 2009

Göz möz kalmadı bende.

Evvet, saat üçe gelmek üzere ve ben şu ana kadar sadece iki sayfa ilerleyebilmiş bulunmaktayım. Ayrıca; I would like to congratulate myself for being a great dumb-ass. Kütüphane'de Türk Amerikan İlişkilerinde Kıbrıs diye bir kitap buldum. Neden daha önce bulamadım diye kendime kızmayı bitirdikten sonra sunuma sadece bir hafta kadar kalmışken kitabı okumaya koyuldum. Eklemeler yaptım. Sonunda kaldığım yere geldim. Ancak bu olanlardan sonra kendimde sunuma devam edecek gücü bulamayıp blog'a saldırdım. Cidden, bir denge oturtmalı şu konuda da. Yazmadım mı hiç yazdım mı hep... Olmaz böyle.

Ay! Hayat çok zor!

Uykum da geldi. Bir film patlatmak istiyorum deli gibi. Hatta, sinemaya gidip Avatar izlemek isityorum ama şu sıralar herkese bıdı bıdı ettiğim gibi 3 saat film izleyecek vaktim yok. O yüzden 1 buçuk saatlik bir filmle yetinmeliyim. Günün sonunda duruma göre bakarız artık....

O değil de Allende'nin son kitabını söyledim internetten. Bir ay kadar önce geldi. Kenarda duruyor. Bakışıyoruz. Ben iç çekiyorum özlem dolu, o küstah küstah duruyor tepkisiz. Ara tatile hepsiiiii ara tatile! Gerçi ara tatilde de benim tatilim yok ve sürekli bir planlar yapıyorum. Yine yetişmeyecek bir tanesi bile. He he he! Eğlencesi burda!

Öyk. Kahve ve devam.
Öhöm.

0 Comments: