30 Aralık 2009

Merhaba arkadaşlar! Bugünkü konumuz Ilgın'ın "New Year Massacre" Kurabiyeleri. Ehem, bugünkü Seçil Hoca dersimizde yeni yıl kutlama amaçlı olarak biraz tıkındık. Herkes birşeyler ya yapmış ya almış olarak geldi derse. Blue Velvet izleme ödevimiz yanında bir de bu vardı anlayacağınız. Pek güzel pek lezzetli şeylerle geldi herkes. Mesela Can sangria yapmış gelmiş. İçimdeki sangria sevgisine dur diyemiyorum. Yapılı olara ayağıma kadar gelmişse hele iç iç iç. (Buradan Can'a ellerine sağlık dileklerimi yoluyoruuuuum.) Ye ye ye. O şekil keyifli bir ders geçirdik. Ben de her zamanki sapkınlığımla kurabiye yapma kararı almıştım. Yaptım, çok da lezzetli oldu, herkes tarifini istedi, (tarifini istiyorsanız özele gelin.) Ancak şöyle bir durum oldu kurabiyelerimi yaparken: İki renk gıda boyası tercih etmiştim süslemesi için; yeşil ve kırmızı (hani dedim yeni yıl ruhu falan.) Gel ve de gör ki yeşil bulamadım, kırmızıyla yetinmek durumunda kaldım. Ve ortaya şöyle bir sonuç çıktı:


Kutladığımız şey Cadılar Bayramı olsaydı eğer daha uygun olabilirdi tabii, farkındayım. Ama pek lezzetliydi! Pek beğenildi, ehem. Zaten ben inatla insanların gözüne sokmasaydım ("Bakın bakın! Size New Year Massacre Cookie yaptım ehöhehö!") kimse kurabiyelerimin üstündeki cinayet işlenmiş izlenimi almayacaktı. Hayır! Kimseyi öldürmedim! Yoksa?!?!?!


Kanıtı da sunmuş bulundum böylelikle, bence polisi arayın (911). Fakat kurabiyelerimin süslemesi Blue Velvet'la pek uyumlu oldu. Bir de kurabiyeler kulak şeklinde olsaydı...

Yalnız bu blog girdim nasıl olmuş, yemek tarifleri üzerine yazan bayanlar gibi değil miyim? Yaşlı hissettim lan!

Öf be öf! Başım! Migrenim.

Ooooo yarın 31'iymiş. Senenin sonu... Yeni yıl yeni yıl yeniyılyılyılyıylıylyıylıylyıyly.

***Fotoğraflara dıklayınız.

3 Comments:

Gorgi said...

Aradım polisi (911 düştü), "Ha o mu? Yapar o ya boşver sen." dediler. Bunu derken adam tatlı tatlı ağzını şapırdatıyordu. Polisi bile ayartmışsın be kurabiyenle!

Adsız said...

harbi hem iğrenç hem güzel görünüyo:)

ILGIN said...

hehe, KANLI KURABİYE, vıyk vıyk vıyk vıyk (Psycho duş sahnesi)