18 Ocak 2010

Bugün, bir anlık o bildik panik. He he he. Anlık-bildik-panik sendromu. He he he he.

Evet, uykum var. Yorgunum. Gün içinde bir ara daraldım. Paniğe kapıldım. Dediğim gibi bildik panikti bu. "Eyvah sınav var!"dan ziyade bilinmezlik, nasıl desem, o bildik bilinmezlik mi desem, yoksa sadece bildik panik mi desem, anlatamadım ki yine. Sonuç olarak geçti. Aslında bahsetmesem bile olurmuş. Hatta olumsuz şeylerden bahsetmeyi sevmediğimi yüzlerce kez söyledim, ama yine bahsediyorum işte. Ve silmeyeceğim. Neden sileyim ki? Koca bir paragraf oldu. Siz bu devirde koca bir paragraf yazmak ne kadar zor biliyor musunuz? HA?

Ondan önce, okuldayken Ekin ve Cumhur'la karşılaştım. Meğer Başak gelmiş okula, onu aldım, odama götürdüm. Odamda takılıp özlem giderdik biraz. Sonra çıkma vaktim geldi, Başak'ı Ekin ve Cumhur'a teslim edip çıktım.

Evde çok çılgın şeyler olmadı. Yine dünyayı yedim. Günde iki ekler pastayı alışkanlık haline getirmiş olmam da işin cabası. Bu bünye böyle kalmaya devam ettiği sürece sorun yok. Ya etmezse diye düşünüyorum bazı bazı; düşünüyorum düşünmesine de "Amaaaaaan!" diye tepki veriyorum ardından ve tıkınmaya devam.

Neyse, bir ara ders başına oturdum. Dedim ya yarım saatlik düzeltme var diye. Onun başına işte. Gayriresmî olarak "Tim Burton'ın Johnny Depp'i, David Fincher'ın Brad Pitt'i varsa Bizim de (Ben, Clem' ve Christopher Nolan) Christian Bale'imiz var" ismini almış star analizimiz hızlı hızlı bitti gerçekten de. Sonra oyun drama analizine geldik, bir de ne görelim, EKSİKLER VAR. Panik yaptık tabii. Sinirlerimizi bozduk (Bu arada Ben, Clem' ve Christopher Nolan'dan bahsetmiyorum.) Neyse sonra hallettik, ama iyicene yorulmuştuk ve saat yarımı bulmuştu. Uyumaya karar verdik. Ancak önce vefalı bir blog yazarı olduğumuz için blogumuzu bir güzel döşeyelim dedik. Döşemeden önce bir kısım ıvırzıvırıvırzıvırıvırzıvır işlerle uğraştık. Böylelikle saati bir etmeyi başardık. Şimdi ufak ufak uykuya dalalım diyoruz, rüyamızda "Cover Babe" konseptli ayna görmeyi diliyoruz (Pın Hanım Kızımıza selamlar.)

Son olarak; merak ediyorum ben de kronik yorgunluk sendromu olabilir mi? He he. Abartalım güzelleşelim.

0 Comments: