11 Ocak 2010

Bugün tarihli otobüs yolculuğunda akıldan geçenler:

-Dinlemem gerekenden fazla Romantik Radyo dinliyorum. Ovırdoz.
-Şaşkınlıktan küçük dilimi yuttum bugün. İlk sınavımdan çıkmış emin adımlarla kantine doğru ilerliyordum. Tam o sırada gözüme bir Jnbn ilişti. "Yok canım." diyerekten Jnbn'nin olduğu tarafa doğru döndüm ve... O da nesi? Jnbn gerçekten oradaydı. İçim neşeyle doldu.
-Otobüste yanıma oturan sigara/rakı kokulu kişilerin soyunu kırmak istiyorum. Hayvan gibi ırkçıyım. Ohhhh, bir de yazdıklarımı okumaya çalışıyor dayı. Var mı öyle rakı cesaretiyle onun bunun işine burnunu sokmak amca? Yok.
-Bilirsiniz benden gizlice benimle ilgili planlar yapılmasından hoşlanmam. Bu bir uyarı olabilir.
- Tabii bu gizli plan bir sürpriz doğum günü partisiyse eğer iş değişir.

Bugün tarihli metro olculuğunda akıldan geçenler:

-Hayat çok tuhaf! Seni bilinçli olarak metro kaçırmaya itiyor namussuz. Fark etmez gerçi, zaten koşmayacaktım.
-Çantamda yok yok. Zavallı küp olarak düşünülmüş ve tasarlanmış (Ekin&Cumhur'a selamlar) şey... Günün birinde çatlayacak.
- "Aç" diye bir meslek var mı? Varsa kariyerimi bu alanda yapmayı düşünüyorum. Zira yarım saatte bir acıkıyorum. Ufak ufak atıştırmalarla açlığımı bastırıyorum. Ancak yanında birşey yokken yakalanmışsan ve seni sarsan, kalabalık bir toplu taşıma aracı içindeysen şayet mide bulantısı kaçınılmaz oluyor.
-En çok da "pretendyou'redead" sahnesinden etkilenmişim.
-Geçen sene Mete'ciğimin hediye ettiği deftere her yerde gönül rahatlığıyla birşeyler yazabiliyordum. Bir senede ne değişti de insanlar bana beyin ameliyatı yapıyormuşum gibi bakıyor şu düşünceleri yazdığım esnada?
-Bence "How I Met Your Mother" isimli dizinin "mother" kısmını "maadır" diye telaffuz etmeyen Türklere azınlık hakkı verilsin.
-Çok cıvıdım çünkü çok sıkıldım. Çok sıkıldım çünkü çok cıvıdım. Çok cıvıdım çünkü çok sıkıldım. Çok sıkıldım çünkü çok cıvıdım. Çok cıvıdım çünkü çok sıkıldım. Çok sıkıldım çünkü çok cıvıdım. Çok cıvıdım çünkü çok sıkıldım. Çok sıkıldım çünkü çok cıvıdım. Çok cıvıdım çünkü çok sıkıldım. Çok sıkıldım çünkü çok cıvıdım. Çok cıvıdım çünkü çok sıkıldım. Çok sıkıldım çünkü çok cıvıdım. Çok cıvıdım çünkü çok sıkıldım. Çok sıkıldım çünkü çok cıvıdım. dım dım dım. dıma dıma dım. Alexander Dumas. d'Artagnan, Athos, Porthos, Aramis, Aragorn.





(Dad knows how to make my day. He buys me flowers.)

1 Comment:

Marika said...

Thanks for commenting) Yes, I'm back with so many emotions! Finally sun)
xoxo,
Marika