27 Ocak 2010

Bugüne ananemi özleyerek başladım (yine.) Feyza bir keresinde bir yerden sonra bu tür kayıpların uzak bir ülkede yaşayan akraba özlemine döndüğünü söylemişti. Bu sabah gerçekten öyle hissettim. Sanki bir tatilim olsa da bir yere gitsem ananemi görebilecekmişim gibi... Ne bileyim, mesela Leipzig'de ananemi bulabilecekmişim hissi var içimde.

Dün Nihan ve Cansen'i gördüm. Nihan'ın yine kafası karışıktı, Cansen de kariyer derdine düşmüştü :) Cansen'le karşılıklı çocuk doğurmayı istiyor olmayı diledik. İstemiyoruz. Tabii çocuk sahibi olmak bu durumda sadece bir örnek, ya da herşeyin çözümü, erken dağıldık, ben dağıldım en azından. Onlar sonra ne yaptılar bilmiyorum ama anneme bir düğün-dernek olayı için elbise almamız gerektiğinden ben erken kaçtım. Bir haftasonu Ankara kaçamağı yapma hayali kurduk. Ohannesburger'de tıkındık. Ben başarılı buldum, Nihan pek beğenmedi falan filan. Lucy in the Sky with Diamonds çalan mekana ben mekan derim :)



Şimdi ne yapacağım? Paper'a devam edeceğim elbet. Tam olarak kafamda oturtamadığım bir takım şeyler olsa da hızlı ilerliyorum.

Son olarak, bu aşağıdakinin posterini nasıl istiyorum belirtmek istedim. (Clem'e taş, baş yarar.)




Ha bir de Marika diye bir arkadaş edindim. Başka bir blogger. Bundan sonra onun için en alt kısma İngilizce bir iki cümle yazacağım, ne yapıyor bu sapık diye düşünmeyin.

-----
For Marika: Okay, I started talking about my grandma. Unfortunately, we lost her last summer. A friend of mine once told me that when you lose someone, in time the grief turns into yearning. It feels as if that person only lives far away and one day you'll get to see him/her again. This morning that was what I exactly felt.
And I spoke about yesterday. I met two dear friends called Nihan and Cansen. One will graduate from univesity this year so she is a bit nervous about the future. Like me, she is unsure about what she expects from life. We agreed on the idea that if our only aim was to have babies, then life would be easy :)
I am working on a paper at the moment. I am a masters student in an American Culture and Literature Department and I will be attending to a conference in Leipzig this March. I took up the habit to write about how I am doing on it each day. I'm going fine.
I told my few readers about you and how I wanted a poster of the picture above from Breakfast at Tiffany's. Yeah, so that's it. Not very summing-up, are they?

0 Comments: