15 Ocak 2010

"Dearly Beloved, are you listening? I can't remember a word that you were saying."

Uyandığımda kafamda Green Day'in Homecoming'inin Dearly Beloved kısmı dönüyordu.

Bugün yine güzel bir gün değil. Christian Bale bekliyor yazayım diye ama bir türlü o akademik enerjiyi bulamıyorum içimde. Bugün bitmeli artık star analizim. Zaten içime sinmiyor bir türlü yaptığım şeyler.

Yaherneyse, sevmiyorum böyle daraltıcı şeyler yazmayı. Susmayı tercih ediyorum.

Yarın akşam yüz yıl sonra Doğa ve Memo'yu göreceğim. Nım nınım nınım nım.

4 Comments:

ILGIN said...

Bu ne be? Ben sadece şarkı sözünü büyük yazmak isteiştim.

Gorgi said...

NE bağırıyon be!

Adsız said...

biz bile daha sık görüşüyoruz demek ki :) şaka bi yana sömestrda gelsene bana...

ILGIN said...

Sömestrım olsa dükkan senin bebeğim. Tam tersine haftanın 5 günü işe gitmek durumundayım :)