6 Ocak 2010





I'm sorry I'm late.

Sunum, heyecan, şamata derken yine bir iki gün salladım seni be blog. Severim seni ama bilirsin, dönerim kuzu kuzu.

Sunumum sanıyorum gayet başarılı geçti. En başlatda heyecandan kalp krizi geçiriyormuş gibi bir hisse kapılsam da sonradan açıldıkça açıldım, hatta komiklikler bile yaptım.

Hımmm, let me tell you about my final paper, blog. Şimdi Seçil Hoca'nın dersi vardı ya, böyle çeşitli filmler izleyip çeşitli analizler yapıyorduk. Hani şu gerçek olamayacak kadar güzel olan ama gerçek olan ders... İşte o dersin finali için ne yapacağıma karar verdim. Star analizi yapıyorum. Christian Bale'i analiz edeceğim ehe (Mete'ye teşekkürler.) O yüzden bu ara deli bir biçimde izlemediğim Bale filmlerine dalmış bulumaktayım. Lan! Terminator Salvation izledim Bale uğruna! Damla'ylan (Clem') gidecektik ilk çıktığında, sonra yalan oldu o iş. Yalan olduktan sonra ben de bir adam uğruna gidip Terminator izliecek adam mısın sen be diye sorgulamıştım kendimi. Bu çeşit burnu havadalıklar, afralar, tafralar, "ıııh izlemem"ler derken hakkatten izlememiştim filmi.

Film hakkında ne mi düşünüyorum? Düşünmüyorum. Terminator işte. Zaten Alien sevmiyorum diye bir takım Alien sever kitlesi tarafından eleştirilmekteyim. Bu satırlarla da Terminator'cılar üstüme saldıracak diye korkmuyor değilim. Ancak teee blog'a başlarken ne dedik? Ne dedik ha? Bunları öğrenin sorucam sonra demedim mi ben size!?!?! Hani cevap? HANİ!?!?!

Şey demiştik ya, dürüstüklük. De bu durumun o konuyla alakası yok. Amaç hayatımın iki saatini McG'nin çektiği bir Terminator izlemekle harcamış olmam üzerine duyduğum öfkemsi duyguları bir nebze olsun hafifletmek. De şimdi de abartıyorum öyle bu ne lan denecek bir film de değildi. Yani neler izledim lan ben! Zevk olsun diye uyduruk film izleyen bir insanım ben. Terminator'ü de keyifli keyifli izledim. Sadece tatmin olmadım. Olay o. Of be ya, ne konuştum.

Neyse, yukarıda gördükleriniz, yeni yıl dileklerimin bir tanesinin gerçekleştiğinin fotoğraflarıdır. Evet tavansal fotoğraflar bitti. Hepsini bir arada yayınlayarak bu işten kurtulayım dedim. Yukarıdan aşağıya: Ebeveyn odası (ehö), salon, mutfak.

Yatağım...

3 Comments:

Gorgi said...

Bale teklifini getirdiğime daha pişman olmadım; ama her an olabilirim. ;)

Sanırım buradaki fikirlerin tamamen kendine ait olduğunu ve hiç kimsenin üstüne alınmamasını falan söylemiştin. Doğrudur da. Terminatör serileri zaten bir nevi dört ayak üstüne düşmüş ucuz yapımlardan birisiydi aslen. En azından ilk film.

Öte yandan Alien başka! Alien! Seni gidi bilim kurgu antipatizanı seni!! Heh... O film de çok fena değildi ama, kabul et.

Tavanların çok birbirine benziyormuş, onu fark ettim bu fotolar sayesinde.

ILGIN said...

Sen şimdi böyle dedin ya farklı tavan tasarımları düşünmeye başladım.

Civciv çıkacak Alien çıkacak. BİLİMKURGUANTİPATİZANI sana benzer.

Gorgi said...

Ben gayet de bir bilim kurgu sempatizanıyım!

Avizeleri değiştirmek gerek. Belki tavanı boyayıp sarmaşık desenleri yaparsın? Gerçi siz kiracısınız, eve ne kadar ne yapabilirsiniz bilmiyorum. Çıkartma gibi bir şey de olur hani, sonra gerekirse sökülebilir. Ya da bir projektörle tavana şekiller yansıtırsın; ancak o biraz abartmak olur. Ha, Mehmet'in evinden hatırlarsan kardeşinin yatağının bulunduğu yerin tavanında o fosforlu yıldızlardan vardı...

... Kim uğraşcak ya. Bence hayatta öyle bir şey yapmayacaksın. xD