16 Şubat 2010

Az önce Saygın'a "Günlerdir yazmıyorum, Alev boğazımı kesecek." dedim ve yazmaya karar verdim.

Bu aralar takıntılı bir biçimde Jacobs Kapuçino (New Extra Foam) içiyorum. Bu sevgili kapuçino kendisini patlayan şeker sanıyor. Pıtır pıtır ediyor üstüne su eklediğinde. Hehehe. İçtiğim kapuçino bile kimlik bunalımı yaşıyorsa benim ruhsal sorunlarım olması çok doğal değil mi? Şaka ediyorum.

İbo ve Kunter'i yolcu ettik. Cem de onlarla gitti. Çağatay ve ben birlikte bunalıma girmek üzere sözleştik. İçimizdeki duygusal boşluğu doldurmak için sürekli tıkınıp 100 kilo olacağız.

Geçen hafta ve bu hafta şu ana kara paper için ne yaptım? Hiç. Hayat.

Bu hafta yeni dönem başlamış bulunmakta. Derslerim, oley, derslerim! Ha, bu arada belli olan yl notlarım epey başarılı. Ancak bir dersimin notu henüz girilmedi. Girilmeliydi. Hem de geçen hafta pazartesi.

Aaaa, sevgililer günü. Fak of! Ben şöyle neşeli, maymun bir günümde yazayım en iyisi!

Alev beni dövme!

-----
For Marika; Seriously, I barely said anything at all in this stupid post. I'm not feeling so fine and nothing's new with me. I spoke about the cappucino I obsessively have these days. It makes sounds as if it is Pop Rocks. I guess it is going through an identity crisis. And my friends who study in another city have just left. Yes, this is new. Oh and I haven't been working on my paper for the last 9 days, maybe more. And, lastly, I happily let you know that my courses started. Thank god!

2 Comments:

Marika said...

Oh,congratulations with your courses!) finally something good)
I think that's just a matter of time: it's still winter and cold.
In that case I love to have a strong and sweet coffee, soft sofa and book with me. I could spend whole day reading! It's exciting)
But unfortunately I couldn't afford it, cause I'm very busy person and I hardly can find a time to sit down =)
Hope you will spend time more interesting from now long ;)
xoxo,
Marika

ILGIN said...

Oh yeah, I was used to have very strong, black coffee without any sugar but nowadays I go for softer ones. Same here! I really don't have time to spend a day reading, for what I could kill. Hehe. Thanks for the comment.