7 Şubat 2010



(Çekinme, tıkla, büyük büyük izlersin.)

AMAN TANRIM! Tatlı matlı, sürekli birşeyler yapıp yaptıklarını blogunda yayınlayan kişilere dönüşüyorum! Evet, yukarıda gördüğünüz kapkeykleri dün yaptım. Ben yaptım. Çok lezzetli oldu! Üstteki fotoğrafta hayatımda bulunduğum ilk frosting girişimini görebilirsiniz. Ayrı olarak tadıldığında ağır ötesi olan bu karışım kekin üzerinde tadından yinmez bir lezzete döndü (Oha! Hakikaten o bahsettiğim kişilere dönüşüyorum.)

Cumartesi günü de Çağatay'ın doğum günüydü. Bazı bazı hediye özürlü oluyorum. Çağatay'ın doğum günü hediyesi konusunda da özrüm tuttu. Ancak insanüstü zeki olduğum için aklıma hemen pasta yapma fikri geldi. Ve inanır mısınız hem lezzet hem görüntü bakımından inanılmaz bir pasta yaptım. Peki bu benden beklenir miydi? Ben mutfakta sadece Türk kahvesi bağlamında başarılı değil miydim eskiden? Eeee bu son zamanlarda yaptığım kurabiyeler, pastalar, kekler ne oluyor? Bir de zevk alıyorum yaparken! BANA NELER OLUYOR?

Ehem, evet efendim, paper'ımızda epeycene, güzelcene ilerledikten sonra bir de ne öğrenelim, meğer bu konferansı düzenleyen üniversite bir paper zorunluluğu koymamış, ama yazarsan iyi olur sonra isterler misterler dediler. Bu kadar ilerledik, yazacağız elbet. Son kısımdayım zaten. Sonra sunum kısmı gelecek, ki bu kısım son derece eğlenceli olacağından sorun yok. Diye düşünüyorum. Bakalım.

Acıktım. Şaşırdınız mı?

-----
For Marika; Yes, I baked these cupcakes you see in the photos. And yeah, it is, I'm not sure how I should put it, let's say weird since I have never been a, I don't know how to put it either, well, "cook", I guess. But nowadayi I keep baking cakes, cookies and guess what? They turn out to be extremely delicious. However, the most crazy thing about this baking stuff is that I actually enjoy it. I enjoy it a lot. On Saturday, I made a birthday cake for a friend. Yesterdray, I made these cupcakes. I keep going on recipe websites and looking for recipes to make. What's up with me? No idea.
Paper is going very well, in fact, I only have to do the last section. But I found out that no paper was required. They only wanted a presentation. Still, they suggested I write one since someone may ask for my study. I'm, of course, going to conclude my paper. I worked on it a lot but you know, it kind of makes me dissapointed. Anyways, I'm feeling fine today.

3 Comments:

Gorgi said...

Kapkeyk! Ölümcül güzel görünüyorlar.

Evrimleşiyorsun Ilgın'ım. Evde oturdukça ev hanımlığı ruhu çöküyor içine.

Acaba paper'a daha hiç başlamadan bunu öğrenseydin, yine de paper yazar mıydın?

Kırmızı kek... Kimin kanı o? Heh heh heh...

Marika said...

You shouldn't feel disappointed! If they won't accept your work, it is a great experience to you and it will show it result in future, I'm sure!
Oooooh cupcakes are magical! I think I need a trip to kitchen!))))
I enjoy baking too, it is so fun especially with friends!
But I do it rarely, cause I really do not have time for that. But mum said that kitchen loves me anyway ahahah)
xoxo,
Marika

damla said...

ılgınım dombili dombili olmayasın bunları yiye yiye?
bana da yapmazsan hatrım kalır
clem'