5 Şubat 2010

Ehem, ne desem bilemiyorum. Bu aralar yaptığım şeyleri ilginç bulmadığımdan sanıyorum. Kafamda bir fotoğraf+öykü fikri var ama... Ne işe yarayacaksa.

Dün komik gündü. Aslında işi daralmış bir biçimde terk etmiştim. Sonra İbo ve Çağatay'la buluştum, sonra felaket eğlendik. Temelde hepimizin yakın görevleri olduğu çeşitli hayaller kurduk. Tabii hiç aydınlatıcı olmadı, değil mi? Yani mesela Las Vegas'ta kumarhane işletsek kim ne olurdu onu sorguladık. Ardından gelen beach club işletsek kim ne olurdu sorusuna verilen cevaplar bir öncekine çok yakındı. Bu tarz geyikler.

Dün değil de önceki gün sonunda "Canım Sevgilim İnés"i okumaya başladım. Isabel Allende'ye aşığım sanırım. Evet, olabilir.

Paper bir süredir pek gitmiyor. Yetişecek, orası kesin de boşa geçirdiğim vakitler bana hep koyar. Bilirsiniz. İzin çıktı. Gitmem kesinleşti.

----------------------------------------------------
For Marika: I have nothing much to say since I'm one boring person. I'm thinking about a photo-story thing to be uploaded on Flickr, which, I believe, will be of no use.
Yesterday, I had another mood swing then I met my friends İbo and Çağatay and, yeah, we had fun speaking of... Nothing serious really.
I've just started reading "Inés of My Soul" by Isabel Allende, my fave writer. I'm in love with her. And nowadays, I'm not very occupied with my paper. It's okay since I have time but I'm obsessed with not spending my time in vain, which is basically what I do at the moment. Oh well...

0 Comments: